Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2016 20:28 - ОТ БОЯНА ДО ЛЮЛИН ИМА 300КМ РАЗСТОЯНИЕ
Автор: iliqnhadjiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 875 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
днес моята внучка има рожден ден.и внукът ми има рожден ден.внучката е дъщеря на синът ми.внукът е син на дъщерята„БОГ направи така че се родиха на една и съща дата.аз имам и друга внучка.тя и днешната рожденичка са сестри.внучките си имат всичко.имат си дом.имат си хубави играчки.имат си мама и татко.имат си баба и дядо.казват "НИЕ СИ ИМАМЕ БАБА И ДЯДО"аз съм другият "дядо".дето живее "далече"и са го виждали 3-4 пъти.за 4-5 години.другият дядо живееше наистина далече.на 300км.от както се родиха другият дядо все се молеше да види внучките си.ама 300км са наистина далече.и другият дядо нали е много далече все плачеше.толкова много че стигна до там да плаче пред психиатъра че не може да вижда внучките си и за това плаче.прибраха го.два пъти.и стана така че другият дядо загуби домът си.там далеч на 300км.и отиде да живее близо до внуците си.на 15 мин.вече се беше родил и внукът му.синът на дъщеря му.него поне му го даваха да го види.днес навършва 2 години.дядо му го чуваше като плаче като бебе.видя първата му крачка.чу първата му дума.доживя да чеу "дяда"това е най-великия момент за един дядо.и дядото се хвана за тази дума като удавник за сламка.с тази дума дишаше.и се държеше над повърхноста.ще кажете защо дядото плаче за внучките си.нали вече живее на 15 мин от тях.не знам но дядото не е виждал внучките си повече от година.срам ме е да го кажа-снахата не дава.не .не знам защо.аз снахата съм я виждал сигурно 10 пъти.за 10 години.от както са заедно със синът ми.не сме се карали.няма какво да делим.защото "другият"дядо няма нищо.буквално.няма дом.няма пари.на 58 е а живее под наем.в люлин/и това е от значение/а снахата живее в бояна.не само софиянци могат да разберат колко далече е бояна от люлин.близо на 300км.може и повече.хората от бояна гледат от високо на тия долу.не знам защо но ги мразят.аз разбирам.един 58 годишен инвалид без дом и без пари е като арабски имигрант.всички мислят че ще им направи атентат -в собствената им къща.за това го държят надалеч.гнусят се от него.не че е мръсен.просто е беден.не пожелавам на никого да бъде"другият"дядо дето живее "далече"и е беден.казват някои че даже е извън закона снахата да не позволява на дядо и баба да виждат внучките си.скоро гледах едни такива дето усъдиха зет си да виждат внуците си два пъти месечно .по два часа.ужас.никога няма да направя нещо подобно.защото обичам внучките си.от това не могат да ме лишат.а те си имат всичко.имат си дом.имат си мама и тате.имат си "техни"баба и дядо.на тях за сега не им трябва нищо друго.но след време съм сигурен че ще попитат:защо ги няма "другите"баба и дядо на моят рожден ден?но сенадяваме че до тогава дядо и баба ще са наистина "много далече" имама ще има истинско оправдание за отсъствието им



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnhadjiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 587202
Постинги: 111
Коментари: 52
Гласове: 91
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930