Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2014 11:18 - ЛЕГЛО С ПРОДУКТОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ
Автор: iliqnhadjiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 733 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Господи-най после ще пиша за нещо хубаво.След като си загубихме дома от съдия -изпълнител.след като си сменихме града.След като останахме без пари.И се чудехме къде да поемем се случи нещо.Близка наша ни предложи квартира.Имахме покрив.И тогава след като си изпросих-МЕБЕЛИ ВИДЕНОВ ми подариха спалня.и подматрачно.МАТРАЦИ ТЕД ни подариха матрак за спалня.ДОРМЕО ни подариха възглавници и завивки.МТЕЛ ми подариха отстъпка от сметката и телефон.МНОГО ХОРА ни помогнаха с надежда и молби за нас.Отец Кирил от Св.Петка ни казаче когато вярваме чудесата винаги се случват и то когато трябва.Жена ми си намери РАБОТА  това за нас сега е най-важно.И ще ви кажа още нещокоето надявам се да прозвучи като реклама.в ХИТ където работи жена ми месотокоето не се е продало за деня НИКОГА не се предлага на другия ден!Пазарувайте само там.Купете си мебели от ВИДЕНОВ.Купете си матраци от ТЕД!Ку пете си завивки и възглавници от ДОРМЕО! Защото така вие ще осигурите на такива като нас надежда за живот и така всички вие ще ни помогнете!Благодаря ви на всичкиче ни подарихте спалня в която ние спим за пръв път в живота си и за пръв път в живота си заспиваме спокойни.КАНЯ Г-Н ХАМПАРЦУМЯН на гости.Ще го сложа да спи на нашето спалня и съм сигурен че там той ще прекара най-хубавата нощ в живота си и ще сънува най-хубавите си сънищазащото аз съм му простил че не намери сили като другите да ни прости тези 4500 лв и да не ни взима къщата.но пък съм спокоен че по този начин той спаси не само неговата си банка от фалит-той спаси цялята банкова система от фалит.казвам го с най-добро чувство.ЛЕКА НОЩ!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnhadjiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 587225
Постинги: 111
Коментари: 52
Гласове: 91
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930