Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 14:54 - писмо до дядо коледа
Автор: iliqnhadjiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 906 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.12.2015 14:22


Аз вярвам в Дядо Коледа.Още му пиша писма.А съм на 56.И тази година исках да му пиша.Но той ме изпревари.Писаха ми от една банка.Не могат да ме чакат повече.нищо,че съм болен.нищо,че съм безработен.нищо,че съм инвалид.не могат да чакат повече.Ще ми продават къщата на публична продан.Нищо,че ни е единствена.Нещо,че няма къде да отидем.ще я продават.Е добре,казахме.не можете ли да изчакате?да мине поне декември?Защо ,казват,какво ще се случи?Еми ,това ще се случи.Ще празнуваме през декември.Още на 2 ще празнуваме.35 години от сватбата си ще празнуваме.За кога да чакаме.може да няма друга годишнина.на тези години всичко е като за последно.35 години брак.ще кажете,до там ли я докарахте през тези години-да ви вземат къщата.Еми до там.вярвахме ,че всичко се променя.че идва по-добро.че по-добрите ще успеят.какви песни ни пяха на 10 ноември.за равния старт.Приспивни песни.Оказа се ,че днес успелите били стартирали още на 9 септември.Пък ние се надявахме да ги стигнем.Но останахме заедно.С жена ми.35 години.За сега.И вярваме на чудеса.Защото на Коледа се е родила надеждата.И мечтата.А няма по-хубаво нещо от надеждата.И от мечтата.Защото обещавам,че ще сме живи докато успеем да си изчистим дълговете.защото не искам Дядо Коледа да носи нашите дългове на децата и внуците ни вместо подарък.Защото ни превърнаха в крепостни на банките.Ако не им се издължаваш дългът ти не умира с теб.Остава.Иначе е лесно...Скачаш от високо и готово.но оттърване няма.за това ще живеем.колкото трябва.Иначе си мислех да окупираме Дядо Коледа и да не го пускаме докато ни обещае,че няма да носи подаръци на онези от банките.но той ни каза,че те отдавна са си ги взели.И летат сега на тях към екзотични острови да празнуват.какво ли?пък и ако окупирам дядо коледа няма да може да занесе подаръците на внуците ни.А ние вече сме поръчали какви да бъдат.пък и имаме един внук дето е тръгнал на път към нас и хабер си няма дали ние си имаме проблеми.Значи трябва да го дочакаме и да му кажем:здравей!ние искаме да има Дядо Коледа за теб.И ние ще сме живи още,защото кой ще пише писма на дядо коледа ,докато вие се научите сами да го правите?И седнах и написах това писмо...



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnhadjiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 586319
Постинги: 111
Коментари: 52
Гласове: 91
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930